Subject: Päring
From: Virve Külaselts <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 13:44:03 +0300

Tere!

Kuusalu valla Virve küla väljasõidutee ühineb Leesi-Hara teega (kood 11272) 
terava nurga all, mis muudab Leesi-Hara teele liiklusvahendiga pööramise 
ohtlikumaks.

Virve küla üldkoosolek on korduvalt seda probleemi arutanud ja teinud 
otsuse, et tuleb pöörduda seisukoha saamiseks Transpordiameti poole.

Meie küsimus Transpordiametile on:

-          kuidas on võimalik muuta Virve küla sissesõiduteelt 
liiklusvahendiga Leesi - Hara teele väljasõitu ohutumaks (kas paigaldada 
peegel, avardada vaatevälja vms)?

Lisan kaardi väljavõtte ristmikust.

Palume teiepoolset lahendust.

Lugupidamisega

Jaan Velström

Virve külavanem

[email-masked] <mailto:[email-masked]>